10/07/2009

Täna 25 aastat tagasi. 13.10.2006

K: oli esimeses midagi erilist ka?
V: mul köik peod ühesugused. tulen, võtan joogi, öötsun mussi rütmis, teen veel palju jooke ja käin paar korda vetsus ning siis koju ära

K: a midagi ikka oli?
V: oi, ma pean esmalt meenutama, milline see esimene oli neist :) kes esimesel mängisid? sina, kaupo, andres?
K: ja osula, valme ei tulnud

V: ja, osulal oli kampsun seljas
K: oli vä?
V: vest, villane. osula mängis sellist bossa teemat rohkem

K: poh, se muss, mis inimesed tegid? kes kellega magas?
V: ma käisin preiliga

K: nojah siis küll. a muidu oli raju?
V: kohal oli väga palju noori tüdrukuid ja kutte oli vähe. rahvast oli palju, naistele meeldis. just selline pidu, mis mulle meeldib :D palju noori ilusaid tüdrukuid, kes tantsisid algusest lõpuni

K: mis see tähendab, tulid oma naisega ja lahkusid noorte tütarlastega?
V: kuna ma käisin naisega, siis ma vist lõpuni ei olnud naistega on alati jama minna. mingi häda on ikka ja peab varem ära minema. aga jah, mäletan, et oli palju tsikke ja

K: a oli ka siis midagi? või niisama kummivenitamine?
V: no ei mäleta, et mingeid väga erilisi asju seal oleks sündinud. pidu nagu pidu ikka, ainult, et palju parema muusikaga, kui tavalised peod

K: mis siis ikkagi juhtus?
V2: mulle meenub see kuidas üleni rokiriides mehed meile andresega wc järksis ütlesid et väga head mussi mängite, 10'nest 8 on väga head. samal ajal mängis pesuehtne hauss. tegid sõbramehemüksu ka vms, tead küll rusikaga sedasi

K: ma olen pikalt ja edutult mõelnud, et miks mihklil see laim suus oli? sa ei mäleta?
V2: liiga lolli juttu ajas lihtsalt. sa seda tartu vabastamist mäletad veel?

K: mäletan küll, aga siin esitan küsimusi mina. mis kolb on?
V2: mis kuradi kolb? lolliks läksid peast või?

K: ära põrka, mul on vaja ruum ära täita. sa sõnajalgade naiste nimesid mäletad?
V2: jumala abiga muidugi mäletan. siiri ja viivi, mehepojad olid oleg ja andres, kes on kes, seda ma tõesti ei tea. aga jeeeeesuuuus on põhiline.

1 comment:

Kivivalvur Ropka said...

haha, mida laimiga pilt. suht lege.
ma vaatan, et see elab suht oma elu internetis ja mingid müüdid ümbritsevad seda. ma näiteks ei teadnud, et see esimesel melokal tehtud. arvasin, et kuskil soome laevas.