10/08/2009

Türnpu FM 9

Head sübariidid uue ja veel parema vana muusika otsinguil. Meil on teile kuulamiseks pakkuda ebaregulaarse Türnpu tõsielu raadioseriaali järjekordne osa. Üheksandas jaos otsime ambroosiat, üritame leida vastust küsimusele, kuhu on kadunud Edgar Si naine Vilja, mis suurus trussikuid kannab Kaupo, mängime muusikat ja nutame taga kadunud aegu. Minu tagasihoidliku hinnangu kohaselt üks kõige igavamaid saateid, mis enesetunnet eriti ei kõdita, kuid ehk peitub välises erinevuses sisemine ühtsus. Kui viitsite saate lõpuni kuulata ja teate vastust mõnele lihtsale küsimusele, võite saada ka priipääsme järgmisel nädalal toimuvale Melodroomi sünnipäevapeole. Jätke vastus kommentaarina või saatke meil. Muide, ma ei tea, kuidas raamatust Tšapajev ja Pustota sai äkitselt Tšapajev ja Petka, vabandan ja loodan, et see akadeemilistes ringkondades põlgust ei tekita.

2 comments:

Mati Uibo said...

OK. see Blaze produktsioon, mille Ago oma meelest siis kui Jürgen lugu Lovely Dae mängis "ära tundis" oli Never Can Get Away (Alexander Hope) mida saab kuulata siit: http://www.youtube.com/watch?v=gqmOIP60uNo&feature=related

Ütleks lausa, et mitte vähe hea pala:)

Peetrikese Unenägu said...

ma pühapäeval kuulasin ka seda saadet ja polnudki nii hull. see jutt seal blaze´i ümber oli küll ümber palava pudru tiirutamine või kuidas iganes see väljend ka ei ole. aga "never can get away" olin ma jõudnud juba ära unustada. mul on haln komme selle albumi pealt kuulata "lovelee dae´d" ja "wishing you welli". mis teha.