6/23/2010

Everybody Loves The Sunshine

Ma kuulsin seda lugu esimest korda mitu nädalat tagasi Radio 1st ja siis ei õnnestunud mul selle kohta rohkem informatsiooni leida. Nüüd on Stones Throw selle 12" välja andnud. Kuigi brasiilia tilulilu jätab mu reeglina külmaks, siis Jeu Jorge´i sosisklev versioon Roy Ayersi "Everybody Loves The Sunshine´ist" on üks parimaid. Mitte uuenduslik, aga õdus ja voolav, mitte nagu need triviaalsed ning mannetud töötlused ja uusversioonid. Austatud restorani-, kohviku- ja laundžiperemehed! Jeu Jorge & Almazi album peaks ilmuma juuli lõpus, on aeg oma uimased ja südame läikima panevad liba-bossa kettad minema visata ning see plaadike soetada.

Seu Jorge & Almaz - Everybody Loves The Sunshine


1 comment:

Sir Ehala said...

kui ma mingi kuu aega tagasi avastasin selle, siis oli mul siuke tunne, et noh ei hakka siin nüüd rõvetsema, aga....las ma mõtlen...nestoril vist tõmbas ka lipu suht vardasse :D