12/07/2009

Vabaduse element???

Võib-olla ilmub järgmisel nädalal aasta parim album, ehk isegi kümnendi tähtsaim plaat. Ma ei tea, aga ma tean, et just järgmise nädala esimestel päevadel ilmub uus Alicia Keysi album The Element of Freedom. Neljas vist juba? Ja mina eeskujuliku naistemuusika (ma mõtlen siinkohal Erykah Badud, Angie Stone´i, Jill Scotti, Jaguar Wrighti jms) austajana pean sellele naistelt-naistele albumile oma näpud taha saama. Naerge, naerge...

Ma ei tea miks, ma pole teda laval näinud, ma ei tea, mida tähendab see tema kuulus sensuaalne esinemismaneer, millest kõik räägivad. Lisaks on mul allergia popmuusika üledisainituse ja pseudomesisuse vastu, aga uus Keys näib mahtuvat minule sobilikku raamistikku. Vähemalt üks lugu. Esimest vihjet Keysi uuest plaadist kuulasin nädalavahetusel Gilles Petersoni viimasest saatest.

Alicia Keys - Dreaming



Jättes kõrvale popvahu tema ümber, oskab see sirge seljaga (raadio)souli-naine vajutada minul vahel õigeid nuppe. Jay-Z – näitan kätega kolmnurka praegu - teeb mõistagi kaasa ka uuel albumil. Aga eks Keys olegi ju produtsentide lihvitud partii?

1 comment:

Robert said...

Ma pean piinlikkusega tunnistama, et mulla Alicia Keysi hääl kohe üldse ei meeldi. Selline puine ja isegi maskuliinne... veits nagu selle Külaliste eelmise laulja oma. Sellesmõttes, et ee... see Prince'i cover näiteks - http://www.youtube.com/watch?v=J6LfVI36nD0 . Võrreldes Bilali coveri ja originaaliga... see on ikka õudselt halb ju? Eriti siuksed asjad mis ta teeb nagu 44. sekundil see "õõõõiiiiii." A paljudele jällegi meeldib. Eks see erutus toimub siin mingi teise asja peale teistel.

A välimusest, siis eeskujuliku naistemuusika austajana mul raudselt praegu lemmik Keri Hilson. Teist nii ilusat naist ma ei tea praegu muusikas.

http://www.mrworldpremiere.net/2009/11/2009-soul-train-awards-live.html - seal see esimene video Soul Train Awardsilt :)