12/01/2009

Paljajalu

Ei, mina ei ole paljajalu. Mul on jalas villased sokid ning traditsiooniline meditsiin ingveri, sidruni, mee, Jägermeistri ja rõhuvat olemist leevendava kumaariga on tuure kogumas. Võib vaid karta ja samas ka oodata öiseid unenägusid, sest selle televiisori antenn on ammuilma katki. Suht pehme on olla, aga mõtlesin enne minekut jagada Future Timesi poiste meili. Maxmillion Dunbar (Andrew Field-Pickering) ehk pool kooslusest Beautiful Swimmers ja kolmandik bandest Food For Animals on see kabajantsik, kes on paljajalu. Möödunud nädal ilmus tema debüüt EP "Bare Feet", varem on ta välja andnud ühe limiteeritud pressiga 7" ja nipet-näpet asju veel. Plaadipesa Ramp on viimasel ajal üsna positiivselt meelde jäänud. Näiteks nende viimane pomm FaltyDL - Party või mõned Zomby ja Flying Lotuse asjad, kuigi ma olen sellise saundi osas norivalt nõudlik.

Maxmillion Dunbari viimast EPd saad kuulata plaadifirma Ramp kodulehelt (esimesed neli pala, minu lemmik on Wouldn´t Matter)

Over & out, loodan neljapäevaks taas rivis olla.

1 comment:

martin said...

ojee, mu välismaa sõber tegi selle plaadiümbrise.