11/09/2008

Kapist välja


Täna hommikul hämmastas mind kaks asja. Esiteks lugesin ma ühte kirja, milles mittekarskusühing Asotsiaalministeerium teatas, et ta püstitas "karskete hala, globalistide möla, naisõiguslaste ila ja harimatute mula" kannatama pidanud joodikutele ausamba. See ausammas peaks asuma kuskil Võru-Põlva maantee 16. kilomeetril ning olema avatud kõigile palveränduritele. Väike vihje sellele kirjale:

"See ausammas on kõigile, kelle hinge ja vaba loomust piiravad naised, ülemused ja muud sotsiaalsed ilmingud, kuid kes raskuste kiuste kannavad püha parmluse aateid."

Kuna eelmisel õhtul sai pisut napsu võetud, hakkasin ma seda lugedes esmalt mõtlema sellele, kas ma olen ikka täiesti kaine. Teiseks häälestas see kiri mind kogu päevaks veidrale lainele, mis mõjutas ka mu muusikavalikut.

Naerge nüüd, kui soovite, aga ma avastasin, et mulle meeldib üks dubstepi (sotsiaalne ilming eks) lugu. Ilmselt on nii, et selline nostalgiline reiviklassika läbi pehme (!) dubstepi prisma võibki olla minu teema.
Luubi all on legendaarse Lennie De Ice´i 1991. aastal ilmunud protojungle´i kõrvahark "We Are IE". Võrreldes Lennie De Ice`i originaalversiooniga on Caspa ehk Chris Merveri ja Rusko ehk Gary McCanni töötlus minu kõrvale märksa sõbralikum. Minu õnneks pole Dub Police´i kutid selle loo puhul ka dubstepile omase käekirjaga üle pingutatud ja seetõttu ei maksa kolistamist peljata.
Internetis selle loo tausta avastades sattusin peale ka kirjutisele, mille kohaselt on see esimene dubstepi lugu, milles on jooksma pandud amenile omane breik. Otsustage siis ise, kas olen sooda või mitte.

Lenni De Ice - We Are IE (Caspa & Rusko Mix)

2 comments:

Anonymous said...

eino sooda mis sooda!

Anonymous said...

jabur värk. mõhkugi ei saa aru.