10/31/2008

Rannatango


Ma sain lõpuks jälile sellele loole, mis on mind juba mitu kuud saatnud, kuid mille esitaja mulle ei meenunud. Ma mõtlesin, et see on Carlos Santana või Joe Cocker või mingi muu lembelaulik ja ega ma palju mööda ei pannudki. See pala, mida Drummie omal ajal Supreme´i pidudel käias on Inglismaa rokiromantiku Chris Rea "On the Beach". Sellise läila ja tömbi visiooniga on ju väga kerge libastuda ja mida lõpupoole, seda vähem haaravamaks see pala muutub, kuid mulle meeldib selle loo nostalgiline väärtus. Ma ei kujuta ette, kuidas tänapäeva teismelised seda "nutust" lugu seedida suudaks, kuid minu hingesügavustes on sellel lool küll oma auväärne koht.

Samas kui te pole nii konservatiivne vana peer, siis on Taani plaadifirma Balearic Biscuits (ka varem siit läbi blogist läbi käinud) ka teie peale mõelnud. 2006. aastal andis BB välja veidi teravama versiooni sellest loost, mis tõmmab kummi rohkem pingule. Remixi autoriks on Tangoterje või Todd Terje või kuidas iganes te soovite seda härrat kutsuda. Mingit uut mõõdet on sellise loo puhul küll raske sisse tuua, kuid see edit pressib jõulisemalt klubiseinte vahelt välja.

Chris Rea - On the Beach

Väike jupp ka Tangoterje versioonist:

Chris Rea - On the Beach (Tangoterje Megamix)

2 comments:

Anonymous said...

No mees, seda lugu tean ma küll. Sa võinuks laulda mulle seda. Oleks kohe öelnud et Chris Rea.

Anonymous said...

... ja sellest on palju mikse kindlasti.