7/12/2008

Dam is the man!


Minu sümpaatia LA plaadifirma Stones Throw vastu pole kunagi saladus olnud, aga nende uus reliis suutis mind väga positiivselt üllatada. Kui te lootsite, et ma hakkan nüüd James Pantsi promoma, siis te eksisite. Dam Funk on see mees, kelle korjas üles Peanut Butter Wolf. Selle Ühendriikide protutsendi isa võiks vabalt olla Prince, sest tema sündikäigud on ikka nii 80ndad.

Dam Funk kasvas üles Californias, kohas, mille järgi on loodetavasti nime saanud ka Eesti süldikollektiiv Pasadena. Mees töötab hetkel oma esimese albumi kallal ja seda tasub oodata. Esmaspäeva õhtuti mängib aga funki, discot ja boogiet peol, mis kannab nime Funkmosphere.

Ma piilusin ta myspace`i koduleheküljele ka ja hakkasin tema muusikat mõjutanud artistide nimekirja nähes naerma. Steve Arrington, Aurra, Larry Heard, D-Train, Change, Cameo, Frank Zappa, Loose Ends, Patrice Rushen, Leroy Burgess, kogu Prelude`i kamp jne - kõik meie suured lemmikud.

Äsja ilmus Stones Throw alt tema debüüt 12" "Burgundy City / Galactic Fun", viimane nendest lugudest on tõeline püss. Atmosfääriline funk ma ütlen. Ja Fantasy on ka ilusilusilus!

Dam Funk - Galactic Fun (Stones Throw)

6 comments:

Louie Gigolo said...

kes see ikka kommenteerib, kui mitte sa ise eks.

ja pala nimega "I can feel it" lasi paar nädalat tagasi mulle krahli sisehoovis vist kaupo. oli nii?

Anonymous said...

oijürgeeeeen kui sa teaks mitu päeva järjest ja millise ripiiditihedusega ma seda galactic fun lugu kuulanud olen. oooOOOooo. hea, et me siis ühel ajal asju avastame...

Louie Gigolo said...

hehehe. kena kuulda, et me ühel lainel oleme!

Anonymous said...

Hmm.. Mis "I Can Feel It'ist jutt käib üldse? Lasin sulle nendest knopkadest pala "Burgundy City" mis minu meelest on selle 12" hitt. Lisaks veel ägedat Azzurrot ja räppi, mis saundis nagu vanad Will Smith hiilgeajal. Galactic Fun jääb way off maha! See mõjutajate list on hea jahh. Tuntud nimed.
Muide, jõudsin just HK'st tagasi ja ma ei ostnud ühtegi plaati, kas tead!

Louie Gigolo said...

Heh, selle kuti liin on jah sarnane. Ju siis oli "Burgundy City", aga see selleks. Mihkel rääkis jah, et nägi sind LS-s.

Koff vers Lapin Kulta?

Anonymous said...

KARHU!