2/10/2010

Local Natives

Paljud teist on ilmselt kursis mu gorillakiindumuse ja armastusega veidrate kollaažide vastu. Lisaks sellele meeldivad mulle ja paljudele mu sõpradele kollektiivid nagu Fleet Foxes, Grizzly Bear ja paljud teised indie-folk grupid, mis on suutnud vältida ohtlikku üleprodutseerimist. Siin kohal astub sisse LA kollektiiv Local Natives ja nende debüütalbum Gorilla Manor, mis on seos mu eelneva jutu vahel. Ma pole nende uut albumit veel mõttega kuulanud, samas mulle tundub, et nende lood õitsevad sarnaselt eelpool mainitud kollektiivide loomingule, kuid Local Natives pole nii puhas kui Fleet Foxes ega nii väljapeetult tahumatu kui Grizzly Bear.

Local Natives - Sun Hands

Erykah Badu märtsis ilmuv album New Amerykah Part II: Return Of The Ankh tõotab samuti head.

Erykah Badu - Window Seat

1 comment:

DJ Sudokukunn said...

see sliiv tuletab meelde ammuse flaieriidee "It's ALIVE!"