1/17/2010

Vegetaatsio

Kohtasin eile vanalinnas ühte kinnisilmi räppivat keskealist bomži, keda ma tahtsin Tartusse peole kutsuda. Meelitasin teda raha ja naistega, aga ta räppis aina edasi ning ei võtnud vedu. Mõtlesin, et kui võtan abiks raudse loogika ja talle baaris läkerdise välja teen, siis ta hakkab inimese moodi rääkima, aga ta visati kõrtsist välja. Kahju, ta olnuks ideaalne verbaalne vahenali Melodroomil ja ilmekalt rõhutanud seda, mida me Tartust arvame. Nüüd peab vist Mihklile paruka ja kitarri muretsema või võtku mind kurat nii eest kui tagant Ottleplandile helistama. Aga ma oleksin väga tänulik, kui te annaksite mulle vihjeid mõne sarnase elugeeniuse, laivartisti või muusikalise loomekollektiivi kohta. Pange kommentaarina või saatke meil. Mõttetalgud alaku!

Walter Jones - I´ll Keep On Loving You


2 comments:

Johanna said...

Ma kohtasin üks õhtu ilmselt seda sama venda melulokaal Protesti võlvide all Bomfunk MC järgi möllamas.
Pakun, et kuna talle see koht teada, siis võib teda teinekordi seal ümber luusimas näha.

Louie Gigolo said...

hah, näe, ma mõtlesin juba, et minust käib jutt. ega väga palju poleks mööda pannud. aga kui näed, siis võta tal nööbist kinni.