1/07/2010

1968

Olen enese pilla-palla laialivedelevad osad uuesti kokku kogunud, mis tähendab, et aeg on minna Tartusse. Mõni lugu on suutnud ka mu mootori taas tööle panna, tõsi, seda vaid madalatel pööretel. Kuskil päikeselaigus oleks tore aeleda ja eluvaim sisse puhuda, aga see lugu kõlbab ka. Ma olen üsna kindel, et ühest küljest on see meie trendivooludest kõrvalehiiliva ja ütleks lausa, et vanamoodsa blogi kõige vanem pala. Kuid seda lugu unustus endale ei võida, kui palju aega ka ei mööduks ja mis ka ei juhtuks. Samas on see duett minu hinnangul üsna lähedal tänapäeva lo-fi esteetikale ja võib ainult arvata, mida Ariel Pink sellest arvaks, kui paavst tema loo hukka mõistaks. Aga see on juba täitsa teine lugu.

Serge Gainsbourg & Birgitte Bardot - Bonnie & Clyde (Good Bonne Version)

No comments: