10/25/2009

Toro Y Moi ja Moments

Ma lootsin, et olen avastanud midagi uut, aga võta näpust. Illlabi poisid on sellele juba enne mind kõrva peale pannud. Toro Y Moi on 23-aastane Chaz Bundick, Lõuna-Carolina osariigist pärit järjekordne magamistoakabajantsik, kes ilmselgelt ei varja, et tema eeskujud on Ariel Pink ja Animal Collective. See on tema kena fotomusavideoblogi, kuhu ta on postitanud ka viimasel ajal palju kõneainet pakkunud Will Hoffmani lühifilmikese Moments, mis põhineb sel aastal ilmunud Ühendriikide psühhiaatria ning käitumisteaduste professori David Eaglemani raamatul "Sum: Forty Tales from the Afterlives". Palun vaadake seda, see on suurepärane ood elule, mistõttu mul on raske kirjeldada selles kätkevate emotsioonide gammat. Taustaks kõlava loo autoriteks on muide Sigur Rósi semud Islandilt ehk kooslus nimega Parachutes.

Toro Y Moi mussi saate tema myspace´ist kuulata, aga mõned vihjed:

Toro Y Moi - Talamak
Toro Y Moi - Blessa
Toro Y Moi - Human Nature vers Michael Jackson - Human Nature

Peab tunnistama, et ma olen lõppeva nädala saagiga rohkemgi kui rahul. Samas lööb hea noos kõva hoobi järgmise kuu rahakoti pihta raaaisk. Seega, saab ohtralt tatart süüa, sest hea muusika osas me hinnaalandusi ei tee. On ju nii? Hea meel kuulda, et keegi vastu ei vaielnud.

No comments: