9/02/2009

Üheksas laine


Mäletate ehk vanemate ja targemate inimeste juttu, et üheksas laine on teistest tugevam. Või seda, et Kaika Laine on seitsmendat põlve ravitseja. Ma ei tea, kuidas selle Lainega on, aga vahutavaid laineid olen ma passinud küll ja mere ääres õlut juues päikesepaistes pilvi vaadanud. Justkui unistus. Mind kandis aga iga seitsmes nostalgiamere laine tagasi. Mitte küll päris algusesse, kuid siiski. Miskipärast mul on meeles, et üheksandat lainet oodatakse ja sellega kaasneb sügav, hingepõhja puudutav õnnetunne. Ma tunnen enamvähem midagi sellist seoses Nite Jeweli lähenemisega Läänemere kallastele. Endalegi ootamatult leidsin ühest oma lemmikblogist (100 Limousines) Ramona Gonzaleze ja Whitemare´i ühise külalismiksi. Viimane kirjutab ajaveebis nimega Lamaraba, mida tasub samuti kuulata.

Whitemare & Nite Jewel – MC2 (You Are There), loe ka siit.

Parim miks, mida ma viimasel ajal olen kuulanud. Mul on nõrkus sellise muusika vastu ja mul on tunne, et ma tahaksin pea kõiki lugusid sealt omada. Mis ma lõpetuseks ikka oskan öelda - 1986. aastal oleksid nad olnud staarid. Tulge peole!

1 comment:

Louie Gigolo said...

Playlist ka, et kõik aus oleks.
1. “Intro”
2. Don Jackovich & Co. “Love On A One Way Street”
3. Rexy “Nervoso”
4. Jeff Phelps “On the Corner”
5. Rajan James “Impossible Dreams”
6. Al Smith “Don’t Go / Lifetime Lovers”
7. Niteskool Project “Just One Look”
8. Z-19 “The Night Is Still Young”
9. Bachelor “Go For It”
10. FX “Les Choses Ne Sont Pas Ce Quelles Semblant”
11. Twilight “I Wonder Who”
12. Tutt Band “Maybe This Time We’ll Win”
13. “Outro”

Phantastischen!