6/13/2009

Nite Jewel ja küljetuul



Vaatasin eile filmi nimega Küljetuul, mille rezhissöör on Margit Ojasoon. 1983. aasta filmi peategelased Raivo ja Martin on jalgrattameeskonnas kaaslased. Üks on andekam kui teine. Üks meestest on kuulunud Liidu koondisesse, sealt välja langenud, kuid siiski täis lootust ja tahtmist. Teisel mehel on eeldusi, kuid temas endas puudub selgus - pruudiga suhted ei klapi, ema arvab, et õppida tuleks selgeks elukutse. Aga kõige ees seisab rahvastespartakiaad, kus poistel on riiklik ülesanne ja nad peavad võitlema oma vabariigi hea nime eest. No tubli! Jaa, selle Ungari tsikiga võtaks ühe mineralka küll ja läheks plaazhile hullama. Miskipärast tuli mul selle filmiüllitise helitausta kuulates kohe meelde Los Angelese ekstsentriline filosoofiatudeng Ramona Gonzalez.

Nite Jewel - What Did He Say

Järeldus: 25 aasta jooksul pole ikka midagi muutunud. Myspace´is on tal üks uus lugu ka - Falling Far. Glamuurse narkodisko liin on jäänud samaks, mõnus.

2 comments:

Mati Uibo said...

Mul on hea meel, et ma pole enam ainus, kes seda filmi hindab. Uurisin su väidet Nite Jeweli seostest selle filmi muusikaga. Eriti sobib su väide minu meelest selle videoga kokku. Täpselt samad sündid ja käigud :) Ainult filmi jaoks on vokaal maha võetud.

Anonymous said...

heh, täitsa õigust räägid paps. ma mõtlesingi selle loo panna, aga siis hakkasin mõtlema, et ma olen seda kunagi varem juba teinud. ei viitsi vaadata kah.
aga filmivihje eest saad maksimumpunktid ja järgmine saade ka ariel piki plaadid.