4/06/2009

Mauktsik


Mingi mauktsik vedas mu laupäeval Levika tantsupõrandale. Enne just rääkisime, et levvaris tantsimine on küll viimane asi, mida me oma elus teeme, sest siis on ilmselt midagi väga valesti. Ja siis see naine tahtis mu paljaks võtta seal. Jope ja särgi rebis ära seljast, ilmselt oleks trussad ja sokid ka endale võtnud. Huiglas ja möirgas nagu pöörane. Õnneks tuli üks mu sõbrants sinna ja ma sain sellele hullule näidata, et vaata see seal on mu naine ning ma nüüd pean ära minema. Ahhhhaahaaa kuradi hea. Tasub ikka öösiti linna peal käia, eks? Aga mul oli hirm nahas, ei oska selliste loomadega käituda. Ma olen ikkagi džentelmen :)

Le Tigre - Deceptacon

Ma loodan, et seekord tuleb kevad teisiti.

1 comment:

hs said...

kuule ma siiralt naersin praegu tööl arvuti taga, pisarad silmis. aitäh louie!!! sa oled armas ja hell-mees jah muidu.