12/08/2007

Moodsa aja vähem moodsad lood ehk postmodernistlik ajukepp


"Good evening. This is the intergalactic operator. Can I help you?"
"Yes. I'm trying to reach flight commander P.R. Johnson, on Mars, flight 2-4-7"
"Very well, hold on please [beeping]. Your through!"
"Thank you operator!"

Jah. Nii algab The RAH Bandi vast kõige kuulsam lugu "Clouds across the moon". Vana hea tuttav Supreme`i pidudelt. Mõistatusliku tähekombinatsiooni RAH taga ei ole ebamaised jõud ega Jüri Lina, vaid seitsmekümnendate lõpus Richard Hewsoni ümber koondunud fiktiivne bande. Muuseas, akadeemilise muusikaharidusega mees on teinud koostööd ka Herbie Hancocki ja biitlitega. Äge drunkfunksynthpop mulle, kuid peosuretaja neile, kellele ei meeldi irooniline funk.
Suvel käisime Kaupoga Laks FM-is plaate mängimas ja esimese loona mängis Ilmar "Floati", mis on RAH Bandi 1985. aastal välja antud albumi "Mystery" üks parimaid palasid.
Mina leidsin aga veel ühe killu nende loomingust. Jaapanlasest DJ Monk One (kes väidetavalt on üritanud juurviljadest vinüüli valmistada) mängis nende ühte vanemat pala albumilt "Going up" ja see oli täitsa pandav mökki saund.
The RAH Band - Messages from the stars (http://www.youtube.com/watch?v=Ya2KSpJmmow)

4 comments:

k said...

Haha, tere! Rõõm lugeda siin lehel kohe, ausõna. Tahtsin öelda, et järgmisest nädalast ei ole mökkiteema enam selline orgunnikepp nagu mõni aega tagasi. Nii et võiks varsti teha.

Tallinn out.

k said...

Iseasi muidugi, kas Andres viitsib hostida ja nii. Ma arvan, et viitsib.

Louie Gigolo said...

Mina oleks käsi küll. Õnneks võin ma nüüd rohkem õlut juua, sest ei pea enam 70 plaadiga rongi peale jooksma.

k said...

No, pead ikka...
Ma ei võta sind peale!
Ahahahaaa... =)